Zasady

Slim & Beauty - Otulamy piękno najwyższą jakością

Z myślą o najwyższej jakości świadczonych usług stworzyliśmy kilka zasad, z którymi zapraszamy do zapoznania się przed odwiedzeniem NAS

1. Każda wizyta na konsultację / zabieg u nas jest poprzedzona rezerwacją terminu. Rezerwacji możesz dokonać drogą telefoniczną (+48 (42) 205 04 22 / +48 783 190 783), mailową kontakt@slimandbeauty.pl, osobiście w naszej siedzibie lub za pośrednictwem mediów społecznościowych jak np. Facebook.

2. Jesteś zawsze mile widziany w naszym SPA, jednak w przypadku odwiedzenia nas bez uprzedzenia – nie jesteśmy w stanie zagwarantować, iż zrealizujemy w tym czasie usługę na której Ci zależy.

3. W przypadku pierwszej wizyty u nas – będziesz poproszona/poproszony o wypełnienie: wywiadu kosmetycznego oraz podanie swoich danych kontaktowych – niezbędnych do rejestracji Twojej karty klienta, historii wizyt i rezerwacji kolejnych. W przypadku odmowy udzielenia odpowiedzi na nasze pytania z wywiadu kosmetycznego – będziemy zmuszeni odmówić wykonania danej usługi z racji braku niezbędnych informacji nt. Twego stanu zdrowia, samopoczucia – niezbędnych do wykluczenia ewentualnych przeciwwskazań do danego zabiegu/kuracji.

4. W przypadku pewnej grupy zabiegów / kuracji – będą one poprzedzone dodatkową konsultacją podczas której przedstawimy opis zabiegu, oczekiwane efekty, ale również: zalecenia pozabiegowe, możliwe tymczasowe efekty uboczne zabiegu. Tego typu zabiegi zawsze poprzedzone są podpisaniem pisemnej zgody na wykonanie zabiegu, bez której jesteśmy zmuszeni odmówić wykonanie zabiegu.

5. W przypadku spóźnienia na umówioną godzinę / termin – jeżeli długość spóźnienia uniemożliwia wykonanie pełnego zabiegu – zabieg będzie skrócony, lub w przypadku braku możliwości skrócenia procedur zabiegu – będzie odwołany.

6. W przypadku zakupu serii/pakietu zabiegów – skuteczne odwołanie wizyty z możliwością zmiany terminu jest możliwe w przypadku gdy poinformujesz nas o swojej nieobecności z zachowaniem minimum 24 godzin przed planowaną godziną zabiegu. W innym razie zabieg zostanie potraktowany jako zrealizowany. Zdajemy sobie sprawę, iż zdarzają się wypadki losowe, ale postaw się na miejscu innych klientów – którzy chętnie skorzystaliby w tym czasie z naszych usług, a bez uprzedniej informacji od Ciebie- tracą tę możliwość. W przypadku braku uprzedzenia z Twojej strony o nieobecności – zabieg również będzie potraktowany jako zrealizowany.